2022. július 17., vasárnap

REGGELI MOSOLY..

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
REGGELI MOSOLY..
 
E csodás ,gyönyörű nyári reggelen, boldog mosoly ül az arcomon
szeretlek élet,
oly vidáman s önfeledten harsogom.
Üdvözöllek Istenem!
Köszönöm,hogy ma is itt leszel velem!
 
Ágyamból felkelek,mert szeretem a kávém ízét és élvezettel iszogatom,
amiért
hálás vagyok.
ezt a megszokott reggeli rutint meghagyom s kényesztetem magam.
 
Szemem lehunyom, s boldoggá tesz a tudat,
hogy ma is
felébredtem és élek,
S Téged dicsérlek és szeretlek Istenem.
 
E mai nap is csodás lesz, lelkemet átjárja a boldogság
nem veszi el kedvem, messzire elkerül a szomorúság.
 
Ha megkérdik mi a titkom, csak annyit mondhatok,
szeret engem Istenem,
ezért én boldogan mosolygok, Ő vele a nap is nékem szebben ragyog!
 
Jó reggelt világ !
Jöjjetek szeressük együtt az Úrat és legyünk mindnyájan boldogok, mert szeretni jó, és mosolyoddal szebbé teheted a napod.
 
~ Jáczku Julianna ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése