2022. július 25., hétfő

Csak nézz előre, nézz fel néha hiszen tudod az Úr mindig velünk van!


Próbálj meg úgy élni, hogy ami előre visz azzal boldog vagy!
Ami hátráltatja életed azt magad mögött hagyd!
Te vagy a fontos az életben, s te igen te döntöd el, hogy mi és kik is férnek el majd benne!
Mert ami hátráltat az el kell engedni, és sohasem vissza nézni, hogy egyszer tényleg jó volt!
Mert a mának, a pillanatnak kell élni, a pillanatokból igenis a jó dolgokat kiemelni!
Tudom nem könnyű, de ha nagyon is akarjuk tényleg boldog lesz a szívünk, lelkünk, mert nem lehet, hogy az élet csak a rosszat tartogatja nekünk!
Hát indulj el, s találj egy boldog pillanatot, akár lett a folyó parton! Ott ahol nyáron pezsdül az élet, hol az emberek boldogabban élnek!
Keres egy fát, s mondd el neki mennyi rossz dolog történt veled eddig!
Hidd el szíved kicsit megnyugszik tényleg boldogabb lehetsz!
Egyszer én is így tettem a fának bánatom én is elmeséltem, szívem más ritmusra dobbant,nem törődtem a múlttal!
Ha én megtaláltam amit egyszer kerestem akkor hidd el neked is sikerülhet!
Ne add fel, ha padlót fogsz, hidd el a segítő kéz egyszer tényleg neked is kezet nyújt!
Csak nézz előre, nézz fel néha hiszen tudod az Úr mindig velünk van!
Adj hálát, hogy még itt vagy, veled vannak akik igazán szeretnek, a család, a barátok kikre számíthat az ember!
 
Csodás pillanatot mindenkinek!
 
Lona

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése