2012. július 23., hétfő

Örök szerelem























Dr Réthy Zoltán:
Örök szerelem

Vagyok a nyárnak bíborszín rózsája,
Mely ott hervad el fehér kebleden,
Vagyok az éjnek ezüst holdsugára,
Mely ablakodat őrzi szüntelen.
Vagyok az ébredő madár imája,
Mely rádköszönt a csókok reggelén,
Vagyok a dalnak halk melódiája,
Melyben neved az egyetlen refrén.
Vagyok a fénynek hűséges árnyéka,
Mely veled járja minden léptedet,
Vagyok az élet összetört játéka,
Melyet újjá varázsolt két szemed.
Vagyok a szíved titkos gyémántkulcsa,
Mely nem bocsájt be senki idegent,
Vagyok az álom, mely e furcsa
Bolygón a boldogságról mesél idelent.
Vagyok a csillag, soha le nem hulló
Csillagod a végtelen égen,
Vagyok a soha el nem múló,
A síron túl is élő örök szerelem . . .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése