2021. július 31., szombat

Az ember idővel megérti...

 

"Alig ismered, mégis vonz, erősen vonz magához, és te is vonzod magadhoz őt. A levegő szinte vibrál köztetek, olyan erősen, hogy mindenki más is érzi. Ez a kémia, és még sokkal több. Az igazi kémiánál a fizikai vonzalom mellett a lélek és az elme is kapcsolódik. Az ember idővel megérti, hogy a szerelem nem egy hatalmas fellángolás és testi vonzalom, hanem egy lélekben létrejött szövetség, melyben önmagát találja meg. Rájön, hogy az igazi szerelem nem feszültséget és félelmeket hoz, hanem biztonságot és megnyugvást. Mindig célba akartam érni, de most boldog vagyok, hogy úton lehetek. Felfedeztem, elindultam rajta, ás rájöttem, hogy maga az út a cél. Az út. ami Haza vezet. Hála érte Istennek. S ha ez mind megvan, egy lépéssel közelebb vagy ahhoz, hogy megtalálj valakit, akit örökké ölelhetsz."

 
(Kun Orsolya)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése