Nemek néma csatározása izzik a levegőben.
Egymástól kétlépésnyire, szemben egymással.
A nő kihívó tekintete várakozó kíváncsian a mozdulatlanul álló férfi rezzenéstelen arcára tapad.
A férfi először óvatos, majd határozott lépést tesz a nő felé. Jobb tenyerét lágyan szétterpesztett ujjakkal a derekára simítja, miközben pillantása mélyen annak tekintetébe fúródik. Arcán elfogódottság. Még egy picit közelebb húzza magához a nőt, szemét le nem véve róla, és lép. A térd hajlik, a talp alig szakad el a földtől s már újra a talajra helyezkedik, áttéve a testsúlyt, miközben fordul.
A nő igazodik, nem is tehet mást, a férfi szorosan öleli. Szabadon lévő karját kecsesen a magasba lendíti, fejét hátraveti, hajlik, lép, simul, lép, fordul, lép. A két test egységes harmóniában ritmusosan ring, a férfi irányít, a nő követ.
Nemek néma csatározása izzik a levegőben.
Egy váratlan kipördülés, mintegy próba a menekülésre, de a férfikar már ránt is vissza, ível a nyak, hajlik a hát, a nő megadva visszasimul. Belemegy a játékba, mert át akarja venni az irányítást. Lába egy ostoros lendítést követően öleli körül pillanatig partnere derekát, onnan a combra siklik, feszesen rátapad.
A diadalittas hím lendületét egy elszánt hátracsúszással fékezi, de ennek újabb visszarántás a következménye, vízszintesig hátrahajló dereka a férfi karján, ingerlően libben fel a lenge ruha.
A küzdelem hangtalan.
A két arc egymást súrolja, szikrázó, mégis vágyakozó pillantások mélyednek egymásba.
A legyőztelek és megadtam magam látszólagossága után kezdődik elölről a játék, táncban mesélve el férfi és nő örök harcát, játékos évődésnek álcázva erőt, szerelmet, birtoklást. Csak a test beszél.
(béka)
A nő kihívó tekintete várakozó kíváncsian a mozdulatlanul álló férfi rezzenéstelen arcára tapad.
A férfi először óvatos, majd határozott lépést tesz a nő felé. Jobb tenyerét lágyan szétterpesztett ujjakkal a derekára simítja, miközben pillantása mélyen annak tekintetébe fúródik. Arcán elfogódottság. Még egy picit közelebb húzza magához a nőt, szemét le nem véve róla, és lép. A térd hajlik, a talp alig szakad el a földtől s már újra a talajra helyezkedik, áttéve a testsúlyt, miközben fordul.
A nő igazodik, nem is tehet mást, a férfi szorosan öleli. Szabadon lévő karját kecsesen a magasba lendíti, fejét hátraveti, hajlik, lép, simul, lép, fordul, lép. A két test egységes harmóniában ritmusosan ring, a férfi irányít, a nő követ.
Nemek néma csatározása izzik a levegőben.
Egy váratlan kipördülés, mintegy próba a menekülésre, de a férfikar már ránt is vissza, ível a nyak, hajlik a hát, a nő megadva visszasimul. Belemegy a játékba, mert át akarja venni az irányítást. Lába egy ostoros lendítést követően öleli körül pillanatig partnere derekát, onnan a combra siklik, feszesen rátapad.
A diadalittas hím lendületét egy elszánt hátracsúszással fékezi, de ennek újabb visszarántás a következménye, vízszintesig hátrahajló dereka a férfi karján, ingerlően libben fel a lenge ruha.
A küzdelem hangtalan.
A két arc egymást súrolja, szikrázó, mégis vágyakozó pillantások mélyednek egymásba.
A legyőztelek és megadtam magam látszólagossága után kezdődik elölről a játék, táncban mesélve el férfi és nő örök harcát, játékos évődésnek álcázva erőt, szerelmet, birtoklást. Csak a test beszél.
(béka)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése