2024. augusztus 22., csütörtök

VÁGYAKOZÁS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VÁGYAKOZÁS

Vágyom utánad éjjel - nappal
Nálad vagyok, szüntelen gondolatban
Ha eljössz néha, minden perc ünnep
Jelenléted ,az egész létembe lüktet

Függő vagyok - tőled függ létem
Boldogabb vagyok, mint valaha reméltem
Áldom a napot, amikor megismertelek
Áldom a percet, amikor megszerettelek

Te vagy nekem a kezdet - és a vég
Teérted ha kellene újra születnék
De akkor is megkeresnélek bármi áron
Csak terád vágyom, ezen a világon

Te vagy Az - akire mindig vártam
Veled sokszor, a mennyországba jártam
Nem tudtam milyen, az igazi szerelem
Csak miután megismertelek téged, kedvesem

Jobban áhítozom rád, mint a levegőre
Jobban vágyom, mint ezer szeretőre
Az életemnél is, fontosabb vagy nekem
Te vagy számomra - a megtestesült SZERELEM.

 

(Szerencsés János) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése