2024. augusztus 10., szombat

Sohonyai Attila-Azért írok, mert szeretlek

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sohonyai Attila-Azért írok, mert szeretlek
 
Sokan azt hiszik, ki írni tud, olvasni is;
én nem olvastam, és írni se nagyon...
Beszélni még kevésbé - magamról.
De neked el akarom mondani,
melletted mi, s ki vagyok.
 
Ezért leültem, és olvasni kezdtem.
Mivel minden olvasmány nélkülözött téged,
így a szavakat ízlelgetve,
gondoltam mindenkivel megismertetlek.
 
S mert egy könyv se mondja el,
mit én érzek irántad.
 
Érdekes volt rájönni, te is könyv vagy:
 
A fedeled miatt tetszettél meg,
és örültem, hogy nem adod olcsón magad.
Izgalom volt sorban állni érted,
és attól, hogy velem voltál, még nem tudtalak.
 
Lapról lapra jutottam hozzád közelebb,
és faltam az oldalakat,
de magad épp annyira engedted,
hogy pont mi fontos, annyit tudjak.
 
....most a könyv felénél tartok,
élvezem, várom, szeretem. És örülök:
hogy téged olvaslak, neked írok,
s mert csak enyém e könyv...
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése