2024. augusztus 14., szerda

A türelem a te szívedet hozta el nekem...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A szív gyorsan ver
színek és ígéretek
hogy legyek bátor
hogy szerethetek
ha félek a kudarctól
de látva téged, ahogy
ott állsz egyedül
minden kétségem
hirtelen elillan
valamiképpen.
Egy lépéssel közelebb.
Meghaltam minden nap
míg vártam rád
kedvesem, ne félj
már ezer éve
szeretlek
és még ezer évig
szeretni foglak.
Megáll az idő.
Ő sugározza a szépséget.
Bátor leszek.
Nem fogom engedni,
hogy bármit is elvegyenek
ami
előttem áll.
Minden lélegzet
minden óra
ide vezetett,
egy lépéssel közelebb.
Meghaltam minden nap
míg vártam rád
kedvesem, ne félj
már ezer éve
szeretlek
és még ezer évig
szeretni foglak.
És mindvégig
hittem benne,
hogy meg foglak találni.
A türelem
a te szívedet hozta el nekem.
Már ezer éve
szeretlek
és még ezer évig
szeretni foglak.
Egy lépéssel közelebb
egy lépéssel közelebb.
Meghaltam
minden nap
míg vártam rád
kedvesem, ne félj
már ezer éve
szeretlek
és még ezer évig
szeretni foglak.
És mindvégig
hittem benne,
hogy meg foglak találni.
A türelem
a te szívedet hozta el nekem.
Már ezer éve
szeretlek
és még ezer évig
szeretni foglak.

Written By Christina Perri & David Hodges, Fordította: Kekecblogger

Christina Perri - A Thousand

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése