2016. február 14., vasárnap

Mi ketten EGYek vagyunk



Mi ketten EGYek vagyunk

Amikor megismertelek Téged, lelkemben újra kisütött a nap. A reménytelenséget felváltotta a remény, a kétségbeesést a várakozás, a megtörtséget a szeretet. Újra ragyogni kezdtem, élet költözött belém.
Éreztem, hogy megtaláltam lelkemnek azt a régen elveszített részét, mellyel egy egészet alkot. Úgy éreztem, hogy nem hiányzik semmi. Szerettem volna a világba kiabálni, mennyire boldog vagyok. Megértettem, hogy a valódi szeretethez, a teljességhez nem kell testi közellét.
Ösztönösen tudtam, hogy a teljesség érzésébe vagyok szerelmes. És ez most teljesen más. Valójában azt szeretem, amik együtt vagyunk. Rajtad keresztül Önmagamba szerettem bele... Önmagam boldog ÉNjébe. S ez az egységérzet tette lehetővé azt, hogy Téged is maradéktalanul szeresselek.
S bár útjaink a fizikai világban még nem együtt haladnak, tudom, hogy ez az érzés, ez a teljesség segít abban, hogy feldolgozzam a múlt minden fájdalmát, és megújult erővel, tiszta lélekkel, közösen folytassuk a megkezdett utat.
Köszönöm, hogy általad tapasztalhatok, és tudom, hogy nincs földi erő, ami e szövetséget szétválasztaná. Ami EGY, az örökre EGY marad... 



(Mohácsi Viktória)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése