2016. február 21., vasárnap

A KÜLSŐ MEGFIGYELŐ….

 
A KÜLSŐ MEGFIGYELŐ….

- Nem tudom, mit mondhatnék... Ez nekem nagyon szokatlan és új, hogy valaki ennyit tegyen értem...Nem térek magamhoz... Most csak annyit tudok mondani, hogy köszönöm és köszönöm és köszönöm! Viszonozni szeretném a kedvességed...!Nagyon szeretlek Téged!
- Hálát érzel?
Ha szeretsz, tiszta szívvel fogadd el amit kaptál..... hiszen ez azért van mert valamikor TE is adtál..... Most felmerülhet benned a kérdés, vajon mikor adtam Én...? Mivel az univerzum határtalan, benne a szeretet is a teremtett ciklusokon át, ezért tudnod kell, hogy mindig adsz és kapsz is egyben.... A szeretet csak létezik és nem minősít... Ennek okán nincs olyan hogy rossz vagy jó cselekedet..... Az érzelem amit ki vált benned egy "jó cselekedet" az minősíti a tettet..... jóvá vagy rosszá..... Az érzelmed pedig az értelemből alakul ki, amit sok szubjektív szabály és értékrend befolyásol.... Ez az elme játéka..... A szeretet elme nélkül létezik, ezért nem minősít...... Mindegy hogy jót tettem e a cselekedetemmel vagy nem.... mert az elme szüli a megítélést és a minősítést, ezért nem létezik..... nincs mit megköszönni, SZERETLEK! Érzed ezt....így?
Mivel segítettem, így nem biztos hogy ösztönöztelek téged…… Pedig ha hagylak a „bajban” esetleg megtanulsz belőle kimászni …. A szeretet tesz lépéseket….. annyit segít amennyit éppen szükséges, egyébként és többnyire, kívülről, a megfigyelő szerepét tölti be…..
Ez az írás a megfigyelés, mag-a a SZERETET és csak töredéke az, aki „segített”!
 
(Siloám Neo)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése