2022. december 3., szombat

Én vagyok a legboldogabb ember...

 

15 erőteljes állítás, mellyel boldogságot vonzol életedbe!

Ezek a pozitív megerősítések segítik megőrizni az élethez való pozitív hozzáállásodat, és gondolataidat a pozitív rezgések tartományában tartják. A vonzás törvénye értelmében, pozitív gondolatokkal és érzésekkel beköszönthet életedbe a boldogság! Hiszen ki mit bocsát ki magából, olyan eseményeket, helyzeteket, embereket vonz be az életébe.

A pozitív gondolkodás ereje segítség lehet életed minden területén:

1. Az életem napról napra egyre jobb és jobb.

2. Elfogadom az összes lehetőséget, amelyek a rendelkezésemre állnak a jelenben.

3. A szeretet a szilárd alap, amelyre építem, alapozom az életemet.

4. Az álmaim reálisak és megvalósíthatóak.

5. Csak azokat a gondolatokat engedem be, amelyek a boldogsághoz és a bőséghez vezetnek.

6. Szeretek szeretni és szeretve lenni.

7. Én vagyok a legboldogabb ember, így az életembe minden megérkezik, amit szeretnék.

8. Én vagyok a hangulatom alkotója.

9. Napról napra egyre jobban érzem magam.

10. Az Univerzum gyermeke vagyok. Szeret és támogat engem mindenben.

11. Szeretem a testem, mely gyönyörű, egészséges és erőteljes.

12. Az élet a bölcs tanítóm.

13. Mindig megnyitom a szívemet az öröm és a boldogság érzése előtt.

14. Szívemre hallgatok, mert ő pontosan tudja, hogy hová kell vezetnie engem.

15. Erős és magabiztos ember vagyok.

Hogyan működik? A megerősítések nem cselekednek helyetted, viszont segítenek abban, hogy nyitott és befogadó legyél az életedbe érkező lehetőségekre. Segítenek, hogy szemléletmódot válts, és a problémákra megoldandó feladatként tekints, melyek leküzdéséhez elég belső erő áll majd rendelkezésedre! Segítenek, hogy mindennap a boldogság mellett dönts és a boldogság útját válaszd!


Szerző: Jóportál

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése