2022. augusztus 10., szerda

Nem én vagyok az igazid...

 

Nem én vagyok az igazid
Ha az energiámból nem töltődsz a puszta együttlétünk alatt, akkor nem én vagyok az igazid.
Ha a lelkem nem érzed, mikor rám gondolsz a szívedben, akkor nem én vagyok az igazid.
Ha a gondolataimat nem tudnád életed végéig hallgatni és nem inspirálnak mélyebb gondolatokra, akkor nem én vagyok az igazid.
Ha mikor találkoznak a szemeink, nem nyílik egy közös világ meg, akkor nem én vagyok az igazid.
Ha minden érintésedkor nem érzed a melegséget, akkor nem én vagyok az igazid.
Ha nem fejlődik mellettem az életed, akkor nem én vagyok az igazid.
Ha nem mered megmutatni önmagad, minden árnyoldaladdal együtt, akkor nem én vagyok az igazid.
Ha boldogan tudsz élni nélkülem is, akkor nem én vagyok az igazid.
Ha a szerelmem nem gyógyítja meg a szívedet, akkor nem én vagyok az igazid.
Kérlek, hogy akkor szeretetben lépj ki mellőlem, hogy mindketten megtalálhassuk azt, akit nekünk rendelt az univerzum ebben az életben IGAZINAK.
Szívem szeretettel teli teréből:
 
Héderváry Kovács Anna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése