2022. augusztus 14., vasárnap

"Hogyan szeret egy érett személy?

 

"Hogyan szeret egy érett személy?
 
Nem elégszik meg félmegoldásokkal, teljes egészében az életem része szeretne lenni. Aki érzelmileg jelen van, az tervez velem, vele egy irányba tartunk. Számára akkor nincs kifogás, nincs kibúvó, mert aki jelen van, az nem éri be rapid félmegoldásokkal, titkos találkákkal, annak én nem vagyok második nő, pótlék, időtöltés, és nem vagyok előző, lezáratlan szerelmek folytatása.
Arra számítani lehet, nem csak úgy elvan a kapcsolatok langyos állóvizében, nem halogat, nem hiteget, hanem képes elköteleződni, egyetlen ember mellett döntést hozni, felelősséget vállalni, gondoskodni, többes számban beszélni, hosszú távra tervezni. Minden tettével azt bizonyítja, hogy bízhatok benne, minden szerettem és jóakaróm egy személyben.
A gondoskodás nem igényel különös felkészülést, nem nehezedik elvégzendő feladatként rá.
A gondoskodás mögött is a felnőtt, érett felelősségvállalásra való képessége rejlik."
 
(Király Eszter)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése