2023. június 20., kedd

Minden nap egyre jobban szeretlek…

 

Minden nap egyre jobban szeretlek…

Remélem, nem unod meg, hogy folyton azt mondom, szeretlek. Egyszerűen képtelen vagyok magamban tartani. Reményt adsz nekem. Elhiteted velem, hogy az emberek lehetnek jók és hogy a szerelem tényleg valódi.

Nem tudom elégszer megköszönni az életnek, hogy az utamba sodort téged. Te vagy az egyetlen igaz szerelemem.

Szinte hihetetlen, hogy itt vagy nekem.

Lassan akartam szerelembe esni, nehogy sérüljek, ám egyszer csak azt vettem észre, hogy zuhanok. Nem volt visszaút. Akartalak és akarlak most is. Szeretek melletted ébredni, reggelit készíteni neked, puszit nyomni az arcodra. Te vagy a legjobb barátom.

Ennyi idő után még mindig izgatott vagyok, hogy láthatlak. Még midig liftezik a gyomrom, amikor az üzeneteidet olvasom, és egy örökkévalóság, mire kiválasztom a tökéletes ruhát a randira.

Tudom, hogy százszor elmondtam már, de tényleg imádom, hogy az életem része vagy. Úgy érzem, repülök, amikor veled vagyok. Legszívesebben elszöknék veled egy olyan helyre, ahol egyedül lehetünk. Ahová a világ zaja nem ér el.

Általad sokkal jobb emberré váltam. A nevetésem felszabadultabb, ha együtt vagyunk. A szívem hevesebben dobog, amikor mélyen a szemembe nézel. Minden pillanat egy ajándék, amit veled tölthetek.

Minden vágyamat és igényemet kielégíted.

Téged akarlak ma, holnap és örökké. Se többet, se kevesebbet. Köszönöm, hogy megmutattad, milyen szép a szerelem. Eddig nem volt részem benne, de általad megismerhettem a napfényes oldalát.

Egyszerűen csak…

…hálás vagyok érted és minden egyes nap jobban szeretlek.

(Ludányi Bettina)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése