2023. június 20., kedd

Isten gyermeke

 


Isten gyermeke
 
Annyira szerencsés vagyok,
reggel felébredtem, láthattam felkelni a Napot.
 
Hallottam a rigót, fán ènekelni,
tudok àllni és sokszor tèrdepelni.
 
Tudok mit enni,van hol aludnom,
voltam ideges, de ma már lenyugszom.
 
Èrzem, hogy simogat a szél,
a levél itt szemben hozzám beszèl.
 
Nem vagyok gazdag,
mégis milliomos vagyok,
mert időm mint a tenger,
a létemmel örök nyomot hagyok.
 
Nem halok meg soha,
örökkön- örökké élek,
rég tudom a titkot,
test elmúlik, de halhatatlan a lélek.
 
Nem akarok tőletek "nagyurak", semmit se kérni,
csak egyet: hagyjatok békén engem élni.
 
Nem bántottam senkit,
és soha nem is fogok,
nem leszek rabszolga se,
hisz elmém szabad és gondolkodni tudok.
 
Nincs joga senkinek,
hogy ezt tőlem elvegye,
hisz ugyanolyan vagyok mint más,
Isten Földre született gyermeke.
 
(Dóró Sándor)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése