2022. szeptember 28., szerda

Boldog pillanatok szép emlékek!


Most már biztosan tudom, hogy az úton amelyen elindultam merre vezet!
Nem volt ez mindig így, hiszen sokszor mentem én is egyedül ahogy mindenki!
Elindultam, kaptam egy útitársat magam mellé!
Egy olyat akit nekem szánt az ég!
Most ezen az úton haladok tovább, már nem egyedül, céltalanul!
Hát te se félj az út rögös útjától, hiszen Rád is vár még ezer csoda amit igen is fel kell lelni!
Most még egyedül, de ha szíved kész rá, társat kapsz, s az út már nem olyan rideg, hontalan!
Állj fel indulnod kell, mert a szíved szeretetre született!
Nézz milyen most a természet, nézd mennyi szép dolog van még benne!
Boldog pillanatok szép emlékek!
Előre nézek most már én is, jól tudom milyen volt a múlt, de a jelenben szeretnék élni!
Mert itt vagyok csak igazán boldog, itt ahol körülvesz a szeretet, ahol van akit a szívem nagyon szeret!
 
Csodás pillanatot mindenkinek!
 
Lona

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése