2021. március 18., csütörtök

Nem kopogtatok csak belépek szíved kapuján!


Nem kopogtatok csak belépek szíved kapuján!
Nem kopogtatok hiszen szívem otthon lelt szívedben!
Nem kopogtatok hiszen már hozzád tartozom!
Te vagy éjjelem, s nappalom!
Te vagy szívem legszebb zenéje,
Te vagy akiért érdemes élnem, hiszen a szívem dallamát csak te érted!
Érted érdemes élnem!
Volt mikor az utam olyan magányos volt, hol a boldogság számomra csak egy szép emlék volt!
Aztán mint mindenki a földet bámulva mentem én! Nem érdekel, hogy körülöttem milyen szép minden, nem érdekelt ha őrült valaki épp a váróban mellettem!
Csak néztem, s szívem fájt akkor nagyon!
Aztán mint egy égi jel, jöttél s egymásra mosolyogtunk, nem szóltunk csak néztük egymást Te és Én!
Szavunk halkan zenget, s először úgy mentünk mint két idegen, majd igenből barátság, s a barátságból két szív hazát talált, a Te szíved itt él bennem, s az én szívem pedig benned!
Csodás szép is az élet hiszen hazatalál két lélek!
Azóta is egyek vagyunk hát ezért nem kopogtatok!

 Csodaszép pillanatot mindenkinek!

Lona

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése