2021. március 18., csütörtök

A levegőben ott van az új nap minden lehetősége...

 

Hálás szívvel kezdem a mai napot! Boldog vagyok, hogy itt vagyok, alkotó, építő gondolataimmal, szavaimmal, tetteimmel itt és most szebb jövőt írhatok!
A Szeretet vezet és a siker útján haladok. Tudom, hogy minden helyzet és minden ember azért érkezik az életembe, hogy segítsen nekem fejlődésemben és emlékeztessen a Szeretetre. Így tekintek ma mindenre és mindenkire.
 
Észreveszem mennyi érték van bennem és mennyi érték van körülöttem! Szavaim áldást hoznak mindenkire, akivel ma beszélgetek. Jó szándék sugárzik belőlem. Szeretetteljes vagyok.
 
Egyensúlyban vagyok. Rugalmas vagyok. Áramlásban vagyok. Megélem a szeretetet és meglátom a lehetőségeimet a maga teljességében.
 
Most eltölt a hála. Most eltölt a béke. Most eltölt a hit. Most eltölt a bizonyosság. Ez egy csodás nap és én minden percét élvezem!
Ma valamilyen csodálatos dolog fog történni velem.
 
Tudom, hogy erős hitemmel és csodálatos képzelőerőm segítségével mindent elérek, amire vágyom és amire szükségem van. Kreatívan és könnyedén oldok meg ma is minden feladatot. Minden napom egyre jobb! Hálás és boldog vagyok!
Imádom a napfelkeltét, a reggelt. A levegőben ott van az új nap minden lehetősége. Bármi történhet ma.
 
Köszönöm ezt a mai napot!
Előre tekintek- előre haladok.
 
 
(Timke)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése