2024. július 13., szombat

Hallj meg szavak nélkül, láss meg behunyt szemmel...

 

,,Ha meg akarsz engem ismerni, legyél velem csendben. Adj időt, hogy feloldódjak, adj teret, hogy szétáradjak. Hallj meg szavak nélkül, láss meg behunyt szemmel. Engedd, hogy lélegzetem ritmusa elérjen hozzád, hagyd, hogy jelenlétem meséljen neked. Kérlek, ne sürgess, múlttal terhes a pillanat. S te nem tudod, mi mindent kell most letennem. Várj, hogy az utam beérjen téged, add, hogy lehessek szabadon veled. Bátoríts, ha megtorpannék, ne engedd, ha menekülnék, tarts ki egyedül is mellettem, helyettem. Légy töretlen és merész, kivárni, míg mozdulok, s életem megtört hullámai meglátod, egyszer partot érnek. A semminél többet ne várj, mert kiüresedve érkezem, mikor lépek, már tudhatod, magam mögött hagytam régi mindenem. S akkor átadok neked egy tiszta lapot, hogy új útra induljak - Veled."
 
 
(Szappanyos Orsolya:Ragyoglak)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése