2021. június 4., péntek

Béke a lelkemben és szeretet a szívemben!

Boldog az ébredés, derűs vagyok és vidám! Minden okom megvan az örömre, hiszen új nap vár rám és végtelen lehetőségek nyílnak meg előttem! Önmagam vagyok, a saját utamon haladok, melyet mint száz virág, szegélyeznek a csodák! Van szemem látni őket, tárt karokkal fogadom mindet! A Szeretet a vezetőm és a Siker hű társam a mindennapokban. Egyre jobb és jobb az életem! Áldott az utam és megvan mindenem! Ez csodálatos! Köszönöm!

A mai nap az én napom! Bármi volt is tegnap, ma tiszta lappal újrakezdem. Ez a megújulás ereje. Jelen vagyok a jelenben és élvezem, ami most van! Igen, ez a helyem, pont itt, ez az én pillanatom, pont most! Átjár a bizonyosság és a béke. Belső derűm egész napomat áthatja. Nyugodt vagyok és egyensúlyban vagyok. Jól vagyok, egyre jobban érzem magam. A lehetőségek itt vannak körülöttem, szívem tele van szeretettel és bizonyosan tudom, a csodák arra várnak, hogy felfedezzem őket. Elhatároztam, hogy meglátom, eldöntöttem, hogy megélem a csodákat! A boldogság bennem él.
 
Nem kell ahhoz semmi különleges ok, hogy jól érezd magad, egyszerűen elhatározod, hogy boldog leszel, egyszerűen csak azért, mert élsz, egyszerűen azért, mert így akarod.
Hála e csodás reggelért! Áldás minden mai eseményre és helyzetre! Béke a lelkemben és szeretet a szívemben! Csodák és lehetőségek várnak. Tudom. Érzem, Hiszem. Köszönöm, hogy e szép nap mindezt elhozza nekem!
 
Gyönyörködöm mindabban, ami körülvesz engem és szeretettel gondolok mindarra, ami bennem van.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése