2021. május 2., vasárnap

Boldog anyák napját minden Anyának...

 

Ősbiztonság

Az ősbiztonság ott van, ahol elengedhetem magam, nem kell félnem semmitől. Nyugodtan lebeghetek csak úgy, ahogy vagyok, önmagam. Érzem, akármit teszek, vagy nem teszek, oké vagyok, elfogadnak. Tapasztalom, hogy az ősbiztonság megtart. Nem eshetek ki a szeretetből. Olyan jó itt. Kicsit kinyújtózom. Élvezem a végtelen nyugalmat és biztonságot, ami körülvesz. Érzem, hogy van egy nálam erősebb, hatalmasabb valaki, akiben vagyok. Ő vesz körül, védelmez, folyamatosan táplál és szeret. Tudom, hogy figyel rám, mert számára értékes vagyok, csak én, csak úgy önmagamban, pusztán önmagamért. Éppen ezért ellazulhatok. Feszültségmentesen létezem. Benne szabadon önmagam vagyok. Rábízhatom magam bátran, és megtapasztalhatom, hogy az élet jó.
Hol van ez a hely a valóságban? Az Anyában. Legelőször a méhében, majd a szemében, mosolyában és ölelésében. A szavaiban és az illatában, végül pedig bennem, az emlékeim gyöngysorában, amit róla őrzök. Legalábbis így kellene lennie.
Boldog anyák napját minden Anyának, aki ősbiztonság tudott lenni!

(Dr.Gyöngy Lilla)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése