2016. október 12., szerda

EGYÜTT- VELED!


Amikor RÁD figyelek, akkor megélhetem veled az Egységet, visszaidézhetek mindent ami erőt és hitet ad nekem. Látom, érzem és tudom a válaszokat, eltűnnek, eltörpülnek a kérdések. Amikor rád figyelek akkor boldog vagyok, teljes vagyok, örülök, hogy élhetek.

Eddig figyeltem rád, s mostantól csak RÁD figyelek! Mert miközben ezt teszem, megjelenik egy mélységesen-mély szeretet a szívemben, a Lelkemben, és ez felemel mindkettőnket. Bármi is történt és történik az életben csak azt tudom mondani, hogy a Szeretet mindig ott áll mindenek felett, és szeretni kell, szeretni érdemes!

Amikor RÁ figyelsz, akkor közelebb kerülsz a szeretethez és a végtelenhez. Amikor ezt éled akkor közelebb kerülsz a Mindenséghez, a Lelkedhez. Amikor így élsz, akkor éled igazán az életedet!

Ilyenkor valóságossá válik minden, mert ilyenkor tényleg figyelsz. Megszentelt pillanat ez, amikor a kettő eggyé válik, amikor valódi egyéniségek találkoznak és ebben a valódi találkozásban, ebben a legszentebb pillanatban, különlegességé válnak. Igazságok, különbözőségek tűnnek el a szeretet nevében. Eltűnik minden, ami nem a szeretet és ott marad a Szeretet a legcsupaszabb csomagolásban. Úgy ahogy eddig még sosem láthattad.

Ott vagyunk ketten a térben, Önmagunk megszentelt terében és nem teszünk mást, én Rád figyelek, és te Rám figyelsz.

Nekem mostantól ez az élet valódi értelme! Így figyelni téged, így kapcsolódni, így élni meg a szeretetet! EGYÜTT- VELED!

(Váradi Andrea)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése