2024. május 13., hétfő

Gyűlöltem, szeretem

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gyűlöltem, szeretem
 
Gyűlöltem benned mindent,
szinte menekültem előled.
Nem szoktam ezt érezni,
köszöntem, nem kértem belőled.
 
Gyűlöltem , hogy hiába nézlek,
mégis magamat láttam benned.
Nem tudtam megérteni azt,
hogy miért kell mellettem lenned.
 
Eljött aztán az a mesés pillanat,
mikor egyszerre más lett minden.
A gyűlöletből egy varázsszóra,
te lettél a jelenem és a kincsem.
 
Szeretem most már aki vagy,
mert látom az igazi arcod.
Nem takarja el többé semmi,
ismerem a múltad, összes harcod.
 
Szeretem azt is, aki melletted lettem,
megértesz akkor is ha épp nem szólok.
Mikor újra látlak vagy hallom a hangod,
érzem az erőm újra, akkor vagyok boldog.
 
(Dóró Sándor)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése