2023. október 1., vasárnap

Korda György - Balázs Klári - Gyönyörű vallomás - Nem tudom, hogy miért ...

Nem tudom, hogy mért szeretlek téged

A nyár, sodort feléd, s
Most te vagy nekem, minden mi szép,
Az ősz, nálad talál,
Akármi lesz, mit számít már,

Refr.: Én nem tudom, hogy mért szeretlek téged,
Mért szeretlek, mért gondolok rád,
Mért kívánom úgy, hogy te is érezd,
Így nem szerethet téged senki más,

Egy dalt, dúdolok én,
Pár szóból áll, maradt enyém,
E dal, tudod te jól,
Hozzád talál, csak neked szól,

Refr.: Én nem tudom, hogy mért szeretlek téged,
Mért szeretlek, mért gondolok rád,
Mért kívánom úgy, hogy te is érezd,
Így nem szerethet téged senki más,
II.: Nincs semmi, amit meg ne tennék érted,
Szívem amíg dobog, csak tiéd,
Én nem tudom, hogy mért szeretlek téged,
Mért vagy nekem kezdet és a vég,

Refr.: Én nem tudom, hogy mért szeretlek téged...˙(2×)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése