2023. szeptember 18., hétfő

Úgy

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Úgy
 
Úgy szólíts, ahogy szeretnéd, hogy én szóljak hozzád,
ha adsz nekem, szívből tedd, mintha a csillagokat hoznád.
Úgy szeress, ahogy te szeretnéd, hogy szeresselek téged,
hiszen a szeretetből magadnak, te is a legnagyobbat kéred.
 
Úgy nézz rám, ahogy kívánod, hogy szemem téged lásson,
a te lényed legyen nekem, a leggyönyörűbb az egész világon.
Úgy ölelj, ahogy te vágysz a két karom átkaroló meleg burkára,
s amikor összeér a két test, ezt az érzést egyikőnk sem furcsálja.
 
Úgy gondold át, mit szeretnél valójában megélni itt a létben velem,
hogy utána ne hátrálj, ne félj, hisz egyszer kinyújtottam már a kezem.
Úgy nézz minden napra, olyannak lásd, mint ahogyan én is látom,
s ha ezt megérted, te leszel a kedvesem, a társam, a legjobb barátom.
 
(Dóró Sándor)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése