2023. január 9., hétfő

Szerelmet adj szerelemért

 

 

 

 


 

Szerelmet adj szerelemért

Nézem kíváncsi arcodat,
a csend nekem beszél,
Két szem varázsa elragad,
és élni van miért.

Szerelmet adj a szerelemért,
Nagy álmokat az álmokért,
Reményeket a tiszta célokért,
És úgy akarj mint én.

Adj csókokat a csókomért,
S ha majd elér az esti szél,
Te adj nekem virágos nyárutót,
Sok boldog tegnapért.

Hozzád kísér a gondolat,
akárhol is vagyok,
Nálad találom azt a jót,
ahol megállhatok.

Szerelmet adj a szerelemért,
Nagy álmokat az álmokért,
Reményeket a tiszta célokért,
És úgy akarj mint én.

Adj csókokat a csókomért,
S ha majd elér az esti szél,
Te adj nekem virágos nyárutót,
Sok boldog tegnapért.

La-la-la-la-la-la-la
Reményeket a tiszta célokért,
És úgy akarj mint én.

Szerelmet adj a szerelemért,
Nagy álmokat az álmokért,
Te fogd majd akkor is a két kezem,
Ha minden véget ér!

 

(Korda György) 

Korda György - Szerelmet adj szerelemért - YouTube

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése