2021. december 31., péntek

Év végi köszönet

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Év végi köszönet
 
Szalad az idő, senkinek meg nem áll,
az élet nem csupán egy vidám utcabál.
Van benne szenvedés, van benne öröm,
van benne könnycsepp és van köszönöm!
 
Oly sok a gonoszság, több már, mint a jó,
de, mindenkor Isten a Vigasztaló!
Köszönöm, Istenem, hogy átéltem ez évet,
láttam eget, földet, megélhettem mindent.
 
Köszönöm az erőt, hogy átmentem mindenen,
hála legyen Neked mindenért Istenem!
Köszönök; jót, rosszat, mindent, amit látok,
köszönöm az egész teremtett világot!
 
Tudom oh Uram, a rossz sem céltalan,
az életben mindennek jelentése van.
Köszönöm mindazt, amit kaptam és adtam,
bocsásd meg, ha voltál szomorú miattam!
 
Sajnálom mindazt, amit nem adhattam,
hogyha rosszat tettem, Uram, nem akartam!
És hogyha felráztál kalandos álmomból,
csak megvédtél engem saját hibáimtól.
 
Köszönöm a testvért, a jó barátokat,
ha lélekben is csupán, de mindig velem vannak.
Mert oly jó tudni azt, hogy valaki rád figyel,
jóban vagy rosszban, soha nem hagy el.
 
Köszönöm, hogy lelkem titkos szobáját,
amelyet a szívem egyedül Neked szánt,
virággal díszíted naponta fel nekem,
mert Tied a szívem és Tied az életem!
 
Köszönöm Uram, hogy kereszted előtt,
minden szenvedélyem, sorra összedőlt.
S ez évben is, bármi volt, könnycsepp vagy öröm,
mindent, amit adtál, Istenem, Köszönöm!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése