2019. február 27., szerda

Hogyan szeretek?


Hogyan szeretek?

Hogy hogyan is szeretlek azt szavakban elmondani nem tudom!
Ez csak egy jó érzés a szívnek, mert amikor Rád gondolok boldog a lelkem, s szívem!
Már nem látom magam szürkének, s mások is látnak!
Régen csak bolyongtam nem találtam a helyem a nagyvilágban!
Néha leültem s nem foglalkoztam semmivel!
Ültem a folyóparton, ha kellett éjszaka is!
Vagy amikor éjfélt ütött a nagy óra, én akkor a temetőben bolyongtam!
Úgy gondoltam akkor, üres a szívem,lelkem!
Majd előre tekintettem s nem érdekelt, hogy milyen rossz is az életem!
Talán nem is volt rossz csak én hittem annak!
Majd elindultam, mert maradni nem akartam!
S akkor jött Ő aki mindent megváltoztatott, aki a szürkeség alá belátott!
Meglátta bennem a színes életem, s tudta boldog Vele lehetek!
Mára már az is életem, mert van Ő aki sokat jelent nekem!
Mert Vele teljes az életem, most már tudom milyen is a családi szeretet!
Mert egy család lettünk s most már nem bolyongok az úton!
Nem látom színtelenek a világot, most már tudom ezer színben pompázik, és így szép minden, minden ami engem is körbe vesz!
Mert így szeretlek Téged ahogy vagy!

(Lona)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése