2021. november 7., vasárnap

Boda János: Oltalom

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Boda János: Oltalom
 
Te ott voltál velem, amikor
a világ bennem összedőlt,
és a te csókod zamata élesztett föl,
amikor már nem kaptam levegőt.
 
Téged fest meg
porba hulló életem,
mert itt vagy és ismered
a sebet a szívemen.
 
Felvetted lehulló könnyeim,
amibe magamat temettem,
és nálad volt a kulcs,
amely nyitja a ketrecem.
 
Ebben a lepergett és foszlott világban
nem hagyom, hogy összetörj énnekem,
várat építetek tested köré,
ha ködbe zár a szürke félelem.
 
Te leterítetted elém saját csillagzatod,
melynek térképe a szemeidben él,
és én biztató szavakkal éltettelek,
mikor a lelked útján eltévedtél.
 
Mert úgy szeretlek,
hogy életedért
életemet adnám,
és dicsőségben hullnék el,
ha megérint a halál.
 
Mert érted haltam,
és miattad éltem,
égi arcod emlékét őrzi majd
utolsó szívverésem.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése