2020. május 28., csütörtök

Valóban ez a legnagyobb áldás...


Kezdetben, úgy gondoltam egyedül vagyok. Hiába voltak köröttem oly sokan. Család, barátok, több ezer ember, aki szeret. Mindig egyedül éreztem magam. De egy érzés kezdettől fogva ott volt. Élt bennem egy érzés, úgy gondoltam nem létezik, hogy lelkem egyedül létezik. Gyermekként nem ismertem a fogalmakat, nem tudtam mi ez az érzés. Egyben biztos voltam, kell hogy létezzen egy ugyanolyan lélek, amilyen az enyém. Gyermekként ezt mindenki tudja, és érzi. Aztán a tudatunk (ego) elvisz minket, és elfelejtünk mindent. Elfelejtjük, hogy mivel születtünk le a Földre, és elfelejtjük, hogy ki az az egy lélek, akit mindennél, és mindenkinél, a LEGJOBBAN SZERETÜNK. Mindenki elfelejtheti, de az Élet úgy is megmutatja. Teljesen mindegy, hogy tudatosan, vagy ösztönösen éled az életed, amikor eljön az ideje, és megkapod a legnagyobb áldást, hogy találkozol az Ikerlelkeddel az felülír mindent. Onnantól kezdve semmi nem lesz kérdés, emlékezni fogsz mindenre - de legfőképp a tiszta, Földön-túli, ÖRÖK EGYSÉGETEKRE. Valóban ez a legnagyobb áldás az életben, amikor a Jó Isten megmutatja, hogy létezik, és most él a Te lelked Ikerlángja, akivel örökké egy egységet alkottok. Az Ikerláng-szerelem csodája, hogy olyan öntudatra ébresztő, átalakító energiák szabadulnak fel, ami visszafordíthatatlan, és felülírja a két Ikerlélek életét. Nem törvényszerű, hogy a két lélek egymás mellett élje életét, mivel az Ikerláng-szerelem egy spirituális szent szerelem (nem hasonlítható össze egy földi "normál" kapcsolattal sem). Mindig volt, mindig van, és mindig lesz. Az Ikerláng-szerelem a két Ikerláng között örök. Mindig is érezték egymást, és a földi találkozást követően - lelkük ismét, elválaszthatatlan egységet alkot. Aki éli az Ikerláng-szerelmet, legyen HÁLÁS! Ez a legnagyobb áldás, amit ember az élete során megtapasztalhat. Minden egyes napod éld hálával, és a legnagyobb örömmel, hogy IKERLELKED most, ebben a térben, és időben él. A szívem szeretetével kívánom, hogy a Jó Isten áldásával beteljesüljenek az Ikerláng-szerelmek; a megfelelő időben, és a két Ikerlélek EGY lélekterve szerint.

(Szabó Zsuzsanna)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése