2022. január 13., csütörtök

Hidd el, eljön a te időd!

 

Bibliai üzenet - Hidd el, eljön a te időd!

Isten mindannyiunk szívébe elültetett ígéreteket. Vannak álmaid, vágyaid, olyan dolgok, amiket véghez akarsz vinni. Olyan helyzetek, amiket meg akarsz változtatni. 

De olyan gyakran csak azért, mert sokáig tart, mert megpróbáljuk és elbukunk, vagy, mert csalódásokon esünk keresztül, mára feladtuk ezeket az álmokat.

Én bátorítani akarlak, hogy nyerd vissza lelkesedésed, légy reményteljes. Lehet, hogy sokáig tart, de Isten hűséges. Azt mondja, nem számít mennyi ideig tart, nem számít mennyire lehetetlennek tűnik, ha hiszel, el fog jönni a te időd. Isten nem csak elültette szíved minden álmát, minden gyökeret verő ígéretét, hanem szándékában is áll megvalósítani. Állj úgy hozzá, hogy az én időm el fog jönni! Eddig csak adtam és adtam, de nem láttam eredményét. Ez rendben van. Tudom, hogy eljön az én időm.

Néha szükséged van valakire, aki új életet lehel álmaidba. Átmehettél csalódások ezrein és valójában minden okod meglehet rá, hogy feladd mindazt, amit Isten szívedbe ültetett, de én, arra kérlek, hagyd, hogy a következő; egyszerű állítás gyökeret verjen benned: eljön a te időd. Isten tudja ki vagy, ismeri rejtett álmaidat is, amit ő adott neked. A Szentírás úgy nevezi őket, hogy szívünk rejtett szegletei. Azok a dolgok, amikről talán még senkinek sem beszéltél. Talán azt gondoltad, sosem valósulnak meg, vagy eltemetted őket, mert nem a te menetrended szerint történtek meg. De Istennek még van egy útja a megvalósításhoz. Húzz egy vonalat a homokba és mondd: Ennyi volt. Mostantól hiszem, hogy minden álmom, minden ígéret, még szívem titkos vágya is beteljesül. Ha ilyen a hozzáállásod, a sötétség minden erejével sem tudja megakadályozni Istent, hogy megvalósítsa.

Ha reggel felkelsz és letört vagy és a negatív gondolatok jönnek, rázd le magadról és mondd: Atyám, azt mondtad, hogy az igazak útja egyre világosabb lesz. Azt mondtad, hogy amiért megvilágosodom benned, nekem tudod adni szívem rejtett kívánságát. Így köszönöm Atyám, hogy kézben tartod sorsom, jó dolgok várnak rám és eljön az én időm. Hittel és elvárással kell hozzáállnod. Ha igazságtalanságokon esel át, ami mindannyinkkal megtörténik, ne kövesd el azt a hibát, hogy folyamatosan rágódsz rajta. Túl sok ember verte fel sátrát az önsajnálat földjén. Valaki kihasználta őket egy évvel ezelőtt, 5 évvel ezelőtt, 30 évvel ezelőtt és még mindig hagyják, hogy ez mérgezze életüket.

A Szentírás azt mondja Zakariás 9:12-ben: „Ha a remény rabja leszel, Isten minden ellopott dolgot duplán térít meg neked.”

Ez azt jelenti, ha valaki rosszat tesz veled, ne légy negatív, keserű! Állj úgy hozzá, hogy ezek most tettek nekem egy szívességet. Épp most tüntettek ki engem duplán. Nemcsak hogy eljön az én időm, hanem kétszeres örömmel, békével és győzelemmel fogok kikerülni. Ez a reményteljes hozzáállás. Olyan hozzáállás, ami azt mondja, nem győznek le. Talán lehetetlennek tűnik, de tudom, hogy Isten meg tudja tenni a lehetetlent is. Rosszul bántak velem, de nem aggódom, mert tudom, hogy Isten a védelmezőm. Talán sokáig tart, de nem adom fel.


(Joel Osteen)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése