2024. január 6., szombat

SZERENCSE FEL!

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
SZERENCSE FEL! 🍀
 
Hiszek a szerencsémben,
a felszabadult nevetésben,
az ölelés, a szeretet erejében,
a pillanatok szépségében!
 
Szerencsés az életem,
minden nap áldást hoz nekem.
Átsegít minden helyzeten
belső derűm, erős hitem.
 
A szerencse hű társam, életemen áldás van!
Szerencsém kovácsa én magam vagyok,
meglátom és megragadom a kedvező alkalmat,
mely által gyarapodhatom, gazdagodhatok!
 
Szerencsésnek látom magam és az életem,
minden helyzet sikerre segít engem,
mert azt keresem benne, ami segít és támogat,
így válik egyre boldogabbá minden egyes nap!
 
Minden napom végtelen lehetőséget ad,
figyelek arra, mit magamból megmutat,
hiszek magamban, hiszek a szerencsémben,
tudom, hogy a mai nap csodák várnak engem!
 
Bármerre is járok,
szerencsét találok!
Köszönöm, köszönöm, köszönöm!
 
 Áldás! 🙏 ❤️ 
Fordítsuk meg a sorsunkat

1 megjegyzés:

  1. Névtelen1/19/2024

    ...a pillanatok szépsége, a béke, áldás legyen útitárs.

    VálaszTörlés