2024. február 9., péntek

Mielőtt megjöttél

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mielőtt megjöttél
 
Mielőtt megjöttél
úgy vágytam a szerelmet,
mint akit sohasem szerettek.
Vágytam az Ölelést,
hogy abban kiteljesedjek.
Bánatomat vad
dolgaimmal lepleztem
nehogy meglássák;
valami fáj bennem.
Éjszakákon át töprengtem,
vártam, hogy megérkezz,
mert hívtalak könnyező
szívemmel, ami már
akkor érted dobogott,
mikor ez az Életem
rólad semmit sem tudott.
Mielőtt megjöttél
rendbe raktam magam
nehogy eltaszítson
téged a bizonytalan.
Jó ez így nekem,
pedig egykor nem hittem,
hogy én ezt valaha is
úgy igazán megérdemlem,
és mégis rácáfoltál,
mégis csendben megtaláltál
ott, ahol olykor-olykor
megvendégeltem a bánatot.
 
(És most csak megköszönni
tudom. Megköszönni tudlak.
Amíg élek mindig itt
leszek, s ahogy csak lehet
én úgy vigyázlak.)
 
(Papp Ádám)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése