2018. június 20., szerda

Szebbé, jobbá

 
Szebbé, jobbá

Jobbá teszem az életem,
Kis dolgokon nem kell töprengenem,
Csak szép nyugodtan megvárni,
Mikor fogják magukat megoldani,
Nagy dolgokon már túl vagyok,
Rajtuk nem morfondírozok.

Vagyok, szép nyugodtan.

Nézem a bolyhos felhőket,
Napnak néha látható sugarát,
Hallgatom a madarak trilláját,
Meg sem hallva a buszok monoton zúgását,
Beszívom az éltető, nekem jutó levegőt,

Terelem gondolatom a semmire.

Szebbé teszem az életem,
Lelkem szűrőjén át kapcsolataim javát engedem,
Nem töprengek semmiségeken,
A pillanatnak élek,
Sok jó pillanat teszi ki az egészet,
Az én egészem is töredék,
A dolgokon miért is töprengenék,

Nézem a bolyhos felhőket,
Napnak látható sugarát,
Hallgatom a madarak trilláját,
Beszívom az éltető levegőt,

Gondolatom semmire nőtt.

(Hock Éva Etelka)

2 megjegyzés:

  1. Névtelen8/24/2018

    "Simogassa a gondolat,a szó,kísérje lépteit szeretet,békesség."

    VálaszTörlés
  2. Névtelen8/24/2018

    "Simogassa a gondolat,a szó,kísérje lépteit szeretet,békesség."

    VálaszTörlés