2017. november 30., csütörtök

Szeretlek szeretni

 
Szeretlek szeretni

Előttem, van arcod, látom mosolyod
Hallom nevetésed, érzem illatod
Minden apró csodát próbálok feledni
Szeretlek szeretni, nem tudom nem tenni.

Érzem érintésed, még fogom két kezed
Járásod látom s hallom léptedet
Ezernyi emlék mi próbál elszaladni
Szeretlek szeretni, nem tudom nem tenni.

Az álmok és a vágyak játszanak velem
Ezernyi édes kép, millió gyötrelem
Mást szeretnék látni, de nem tudok hazudni
Szeretlek szeretni, nem tudom nem tenni.

Az emlékek itt vannak, szívemben élnek
A drága napok, hetek örökre bennem égnek
A szívem még mindig csak Érted tud dobogni
Szeretlek szeretni, nem tudom nem tenni.

A vérem a testem az eszem a lelkem
Minden, ami voltam, minden, ami lettem
Neked köszönöm, Te tudtál szeretni
Szeretlek szeretni, nem tudom nem tenni.

Tudom, hogy kevés mit adhatok Neked
Fájdalmat okozni nem akartam sosem
Ezután sem szeretnék. Ha kell, el tudlak engedni
De szeretlek szeretni, nem tudom nem tenni.


(Romulusz EugenTaker)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése