2016. december 13., kedd

Szerelem, mint egy álom























Szerelem, mint egy álom
 
Szemeimben látlak téged, mint tükörben,
Félek, hogy ezáltal önmagamat veszítem el.
Nem szeretném, ha csak egy vendég maradnál
a végzetem sötét éjjeleiben.
Szeretlek, ahogy csak egyszer lehet szeretni,
Mintha még a nap sem létezett volna előttünk.
Mindent megtettél hogy feletesd a gondokat és apró vitákat
És megtaláld a boldogságom kulcsát.
Megtaláltad értem
 
Szerelem, mint egy álom,
Szíveink összecsengenek akár a kristályok
A Te elvarázsolt szavad -szeretlek-
Visszhangzik csendesen.
Szerelem, mint egy álom
Boldogabbá tette otthonom,
De, az álmok törvényeivel szemben
Had ne kelljen ennek véget érnie.
 
Megbocsátom a Magányt és a Szomorúságot,
Ígérted, hogy soha nem fognak visszatérni.
És csak az édes álmokban valósul meg,
Ám a mi szerelmünk mégis valósággá vált,
S a szemeidben sem vesztem el önmagam.
Mi nem engedjük ezt a szerelmet elválasztani,
nem valós kitalált árakon
úgy mint álmaimban
Megérdemeltem ezt a boldogságot Veled.
Mindörökre Veled...
 
Szerelem, mint egy álom,
Szíveink összecsengenek akár a kristályok
A Te elvarázsolt szavad -szeretlek-
Visszhangzik csendesen.
Szerelem, mint egy álom,
Boldogabbá tette otthonom,
De, az álmok törvényeivel szemben
Had ne kelljen véget érnie.
Szerelem, mint egy álom,
Boldogabbá tette otthonom,
De, az álmok törvényeivel szemben
Had ne kelljen véget érnie.
 
Lara Fabian - Szerelem, mint egy álom - Любовь похожая ... - YouTube

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése