2016. december 14., szerda

„Mert én látlak Téged...


„Mert én látlak Téged… Most is… Mindig is… Amikor pedig azt írom, látlak, a Teljességedben látlak. Látom a fényedet és látom az árnyékodat. Látom a lelkedet ragyogni, és ahogy bontod le a falaidat, úgy hagyod láttatni ezt a fényt a világgal is.
Látom a Szíved sebezhetőségét és látom a törésvonalakat rajta. A lelkedben sokáig ott volt az a fájdalom, ami nem gyógyult, mert nem kapta meg azt a szeretetet, ami gyógyír lehetett volna számára. De hidd el nekem, ha maradtak még hegek, amelyek gyógyulásra várnak, a szeretetem fénye begyógyítja majd őket…
És bárhová is sodorjon minket az Élet, ezt az egyet ne felejtsd el soha:
Bármi történt… Bármi történik… Szeretlek. Hiszek és bízok Benned!

Mindennél jobban vágyom arra, hogy itt legyél velem, hiszen jelenléteddel bearanyozod az életem. És amikor szívem a szíveddel újra összeér, lelkünk ismét Egységbe fonódva éli át a Szeretetben áramló Teljesség varázsát…”

A Mert én látlak Téged... a harmadik könyvem, amely akár A találkozás, ami elrendeltetett folytatása is lehetne, különleges módon nyitja a szívet és teljesíti ki a lelket.
Egy csodálatos mese felnőtteknek az előző életekről, a lélektársakról, a hűségről, a feltétel nélküli szeretetről, az élet lényegéről, az időről, a kérdésekről és a válaszokról.
Egy különleges történet a Szeretet titkának őrzőiről, a választásokról, a hitről, a bizalomról, az újrakezdésről, és a szerelem erejéről, mely próbára tétetik oly sok életen át, de lehetőséget kap a feltámadásra újra és újra és újra...


Részlet a Mert én látlak Téged című mesémből. Megjelenése: 2016. november 24. 

Most előrendelési akcióban megrendelhető itt:

https://goo.gl/forms/7j42U5Dt6J6j41Hg2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése