2016. július 10., vasárnap

Szeretném megköszönni Neked ezt a csodát! ...

 
Szeretetem túl mutat időn és téren, több ezer éve ismerlek már Téged. Valamikor régen, egy lélek voltunk, de emberként születni igazi áldozat. Eldöntöttük, ketté válunk, de azóta is érezzük, csak együtt lehetünk egy egész. 
Most újra lejöttünk ide, s magunkkal hoztuk egymás lenyomatát lelkünkben. Amikor találkoztunk, értelmet nyert az élet. Magamra ismertem Benned, hazataláltam. Először voltam megrendíthetetlenül biztos valamiben. Tudtam azt, hogy mi összetartozunk. Éreztelek akkor is, mikor semmit sem szóltál. Tudtam Rólad, mikor hetekig nem láttuk egymást. A lelkemben ott volt minden rezdülésed. Éreztem, amikor vidám vagy, de azt is, amikor letört és magányos. Tudtam, mikor gondolsz rám, és vágyakozol utánam. 
Szeretném megköszönni Neked ezt a csodát! Köszönöm, hogy értelmet adtál a létezésemnek, és köszönöm, hogy általad önmagam lehetek. Akár úgy döntesz, hogy együtt folytatjuk tovább, akár úgy, hogy nem. Az én szeretem feltétel nélküli és kitörölhetetlen. Köszönlek!
 
 
(Mohácsi Viktória)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése