2016. március 7., hétfő

A TUDATOSSÁG EREJE….


A TUDATOSSÁG EREJE….

Tegnap olyat láttál, amit még nem…. ki is mondtad: „nem láttalak még ilyennek”! Megmutattam neked egy kicsit a démonjaimat, a félelmeimet….. Amikor erre vállalkozik az ember, akkor elveszíti a jelen tudatosságát…. Ezért láttál ilyennek…. Energiát ad a rossznak, a sémáknak, az árnyaknak. Biztos vagyok benne hogy kiváltottam benned valamit, bizonyos érzéseket. Valamit, ami nem jó… nem a megfelelő frekvencia. Érezted is…. Valamiért ezt így tettem….. Ne értsd félre, nem tervezetten…. Jött az érzés és hagytam hogy vigyen. Amikor elváltunk, már vissza is zökkentem a jelenbe.
Most egy utolsó titkot fogok elárulni….. aztán tényleg becsukom a „könyvet”. Amennyiben a jelenben tudunk maradni- ebben segít a tudatosság- nem születnek meg az árnyak, démonok, férgek, sémák…. Így nincs kivel harcolni. A jelenben létezik a szeretet, a béke, a csend és a rend….Ez az igazság és a valóság! Már jó ideje tudom ezt…. Ezt érzed amikor velem vagy, ezt érzem amikor veled vagyok…. Ez hatalmas erő és BOLDOGSÁG!!! Ezért nincs kinek magyarázkodni, beszámolni az igazságról, bármit is tettem bármikor. Nincs kinek megfelelni és nincs mitől félni! A jelen tudatosságával élni szeretetben….. Így teremtve…. létezni!
Szeretlek téged hercegnő….. itt és most!


(Siloám Neo)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése