2016. január 14., csütörtök

Szeretlek......

 
Szeretlek......
 
Milyen sokszor mondjuk ezt. És milyen sokszor nincs mögötte semmi.......

A szeretet cselekvő törődést jelent a másik jólétével, JÓL létével. Tehát nem Én vagyok benne a fontos, hanem TE. Ez nem azt jelenti, hogy feladom Magam, hanem hogy olyat is megteszek, ami Nekem nem természetes, azért, hogy Te jól legyél. És ezt nem áldozatként élem meg, hanem természetes döntésként. Egyszerűen és lecsupaszítva csak a szeretet van mögötte.

Amikor szeretek, nem az a legfontosabb mutatója, hogy mondom-e vagy sem. Hanem, hogy mit teszek...
Ott vagyok-e, mikor erre van szüksége?
Átölelem-e, mikor boldog, mikor szomorú?
Meghallgatom-e?
Úgy szeretem, ahogy Neki jó, vagy ebben is megyek a Magam feje után?
Meglepem-e egy kedves mosollyal?
Felvidítom-e, mikor szomorú, vagy fáradt?
Csinálok-e Neki egy gyönyörű napot, csak azért, hogy megpihenhessen, megmártózhasson a boldogságban, a szeretetemben?
Számíthat-e Rám?

Cselekvő törődés....

Ha szereted, hívd fel, hívd el, hallgasd meg, simogasd meg, öleld meg.......
Lehet, hogy pont a mai nap élete egyik legszebb, vagy legnehezebb napja....
Lehet, hogy ma akarja kiönteni a szívét....
Vagy csak szeretne Veled lenni, de fél, hogy ezt már nem teheti....

Honnan tudod, ha nem vagy Mellette?
Honnan tudod, hogy lesz-e még rá időd?

Szeretettel :)
 
(Vida Orsi)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése