2016. január 23., szombat

Szeretlek és szeretve vagy!

 
Szeretlek és szeretve vagy!
 
Amikor azt mondod nekem: szeretlek; tudom, hogy vannak benned érzések. Benned van a szeretet érzése, részedet képezi és te a részese vagy. Megnyugtató érzés, közelebb hoz hozzád, ezáltal közelebb kerülünk egymáshoz.

Amikor azt mondod nekem: szeretlek; tudom hogy te jól vagy, hogy áramlik benned a szeretet energiája, hogy szívesen megosztod, hogy úgy érzed tiéd a világ.

Amikor azt mondod nekem: szeretlek; akkor folyamatosan megerősíted magadban a szeretet érzését, mely színesebbé teszi az életedet.

Amikor azt mondod nekem: “szeretve vagy”; tudom, hogy rám figyelsz. Én magam lehetek részese a Te szeretetednek.

Amikor azt mondod nekem: “szeretve vagy”; akkor én is érezhetem azt a szeretetet, amit Te érzel a pillanatban, részesévé válhatok, eggyé válhatunk.

Amikor azt mondod nekem: “szeretve vagy”; akkor értem meg igazán mit is jelent a Szeretlek! Felébreszted bennem a szeretet érzését, így közelebb kerülhetek önmagamhoz és hozzád is!

Amikor azt mondod nekem: szeretlek és szeretve vagy, akkor ugyanabban a pillanatban benne vagyunk mindketten, egyszerre történik minden. Azt amit te megélsz belül, azt ott, akkor, rám figyelve, velem együtt éled meg és maradéktalanul megosztod velem. 

(Dömötör Aletta)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése