2015. június 13., szombat

Boldog vagyok!

 
" Van Ő... egy felülmúlhatatlan, csodálatos lélek... egy számomra tökéletes gyémánt, aki azt tudta Nekem adni, amit soha senki más azelőtt! A szívét! Mellette olyan az élet, mint valami lebegés... a mindennapok habkönnyűek... vidámak... színesek... és Vele minden pillanat egy hatalmas kaland. Megtanított rá, hogy mi az élet igazi értelme... s én már nem félek kimondani: Boldog vagyok! Álmodozó, őrült rajongással ölelem át, miközben ez az apró világ varázsa átjárja a lelkem. Ez a legtermészetesebb tűz... egy kedves láng... mely kellemesen perzsel, és közben melegség járja át a szívem. Ez az érzés csak a miénk! Kettőnké! Csakis rólunk szól! Szerencsés ember vagyok, hogy Ő van nekem! Felé nyújtom karom, magamhoz ölelem és azt adom Neki, amit soha másnak azelőtt! A szívemet! "
 
 
(Cservik Andrea)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése