2015. március 13., péntek

Egy olyan világban hiszek...

„Elfogyott a türelmem„


"Egyetlen percet sem töltök azokkal, akik hazudnak nekem, vagy manipulálni próbálnak."


„Egyes dolgokhoz már nincsen türelmem. Ez nem azért van, mert arrogáns lettem, hanem azért, mert az életem ebben a pillanatban egy olyan ponthoz ért, amikor már nem akarom az időmet olyan dolgokra fecsérelni, amelyek elkeserítenek és egyszerűen fájdalmat okoznak.


Nincsen türelmem a cinizmushoz, a durva kritikákhoz, és a hazugságokhoz.


Már nem érdekel az, hogy azoknak is megfeleljek, akik nem kedvelnek engem, hogy azokat is szeressem, akik engem nem szeretnek, és azokra is rámosolyogjak, akik nem mosolyognak vissza rám. Az életemből egyetlen egy percet sem fogok elvesztegetni azokra, akik hazudnak, vagy manipulálni akarnak.


Úgy döntöttem, hogy nem fogok mások elvárásainak megfelelni, nem fogom tűrni a képmutatást, ha valaki nem őszinte, vagy hízeleg. Nem fogom tolerálni az okoskodást, akadémiai tudálékoskodást, nem érdekelnek a pletykák, nem szeretem a konfliktusokat és a durva vitákat. Egy olyan világban hiszek, ahol helye van a különbözőségeknek, az ellentéteknek, ezért kerülni fogom azokat az embereket, akiknek merev és hajthatatlan a gondolkodásuk. Ha a barátságról van szó, utálom, ha valaki hűtlen, vagy áruló.


Nem értem azokat az embereket, akik nem tudnak dicsérni, vagy bátorítani egy nehéz helyzetben. Unom a nagy túlzásokat, és nem értem azokat, akik nem szeretik az állatokat. És ami a legfontosabb: nincsen türelmem azokhoz, akik nem érdemelnek türelmet.”


(José Micard Teixeira író, életmód-tanácsadó)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése