2014. november 27., csütörtök

Soho party - Hiányzol


Soho party - Hiányzol


1. Sokáig jártam egyedül az éjben,
Kerestelek a sötétségben
Kerestem azt a csillagot,
Aki megmutatja, hogy ki is vagyok.
De amikor először láttam a mosolyodat,
Kigyúltak a fények, és kisütött a nap,
A félelem helyére boldogság lépett,
A szívemben őrzöm e gyönyörű képet, ó bébe.
Tudod, hogy szeretlek, és szükségem van rád,
Veled álmodok, és rohannék hozzád.
2. Teltek a napok és múltak az évek,
A szívemben ott volt még a képed,
De valami változott, s nem értem,
Miért nem mennek úgy a dolgok, ahogy régen.
Kiléptünk a fénybe mind a ketten,
Repülni akartunk az ismeretlenben.
De hidd el, együtt minden könnyebb,
S ne felejtsük a szerelmünket! Ú, bébe!


Soho party-Hiányzol - YouTube



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése