2013. november 14., csütörtök

Merüljünk a fényben


Merüljünk a fényben


Szemedben mélyen csendesen elmerültem
egy kristály tengerben éreztem magam
ahogy lubickoltam a gyöngyszemek között
egyszerre egy érzés lávaként égetett
megérintett mélyen valami furcsa illat.

Nem tudtam hirtelen mi ez a varázs
mely megigézett perzselt mint a parázs
csipkedte mindenütt testemet lelkemet
annyiszor vonzott a messzeség engemet
most csak azt érzem maradnom kell.

Egy kedves hang akarok lenni örökre
mely mélyen a belsődből halkan beszél
szívedből akarom látni az éji Holdat
a milliárd csillagfénynek tükröződését
és tested minden elrejtett titkos zugát.

Találni akarok egy békés helyet ott
ahol meghúzódhatok csendben
a hallgathatnám a szíved dallamát
átvenni ezeket az üzenő akkordokat
melyek sokat jelentenek nekem.

Várom közben hogy beengedsz
hozzám nagyon sok tiszta fényt
mely lemos minden sallangot
így megérezheted közelről
hogy benned is lobbant a láng.

Megnyitom én is neked szívem
kapuját lépj be rajta kedvesem
éld meg magad is ezt a csodát
lásd meg azt a fényességet
mely bennem él és neked világít.

Légy te is örökre a hangom
fürödjünk egymás fényében
jöjj bátran ne habozz kedvesem
nézz körül mond jó helyen járok
béke sziget ez itt lesz az otthonom.


(Révész Jánosné Clarisz)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése