2013. augusztus 28., szerda

Ligeti Éva: Lélekcsomag


Ligeti Éva:

Lélekcsomag


Minden egyes darabját
gondosan válogattam,
mérlegeltem is,nehogy
túlsúlyos legyen,Hagytam
néhányat későbbre is.
Terhelni nem akarlak.
Lelkem könnyű kis préda,
de ezzel sem zavarlak.
Kedves szavak, gyöngédség,
mire vágyom, s valami
még. Kézzelfoghatatlan,
Érezhető,…az, ami
mégis olyan emberi
Egy érzés: a szeretet
Na, ebből csomagoltam.
Tettem bele eleget.
Ha kibontod, majd érzed
ahogy kezem simogat.
Mindenik érintéssel
közelembe hívogat
s akarod, hogy átjárjon
az, az édes bizsergés
a mámorig fokozva…
A gondolat, mi elvész
a kísértés nyomában.
Eltántoríthatatlan
vagy. Szívszavak vezetnek.
A szíved nyughatatlan.
Halkulva, majd lüktető
iramban hajtja véred,
és mosolyként elküldöd
a válasz: Elfogadva.
Megőrzöm majd keretnek
Nagybetűkkel ráírom:
Szerelemmel szeretlek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése