2012. november 22., csütörtök

Zsigai Klára Őszi lélek-szirmai...


Zsigai Klára

Őszi lélek-szirmai...



Csendben hallgatom szellő lágy zenéjét,
Tücsök nótája halkul, elszenderül
Mindig hittem, szeretet ringató álom,
Fák ágainak karjából szétszórom e világon.




Nyár virágai fejüket hajtva sorra intenek,
Rozsdás falevelek földre peregnek.
Szellő szárnyán pajkosan kergetőznek,
Megpihennek, ködszekerén tovaröppennek.




Megőszülő alkonyok egyre hosszabbak
Köd szitál, szemekbe csípős könnyet csal
Ledobja ruháit őszi lélek-szirma.
Némán lopózik tél hófehér csipkeruhába.


7 megjegyzés:

  1. Csodálatos oldal!!!!!!!!!!
    http://lilith2014.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm! :))

    Üdvözlettel: Anna

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű öröm szàmomra ilyen szépet olvasni!! Még kivànom sok sok szép ihlet jöjjön ki gondolatairól!! Szívből szeretettel!! Gondolok ràd !! Puszika

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy versemet zenei aláfestéssel is meghallgathattam!
    Szeretettel:
    Zsigai Klára költő Győr városából

    VálaszTörlés
  5. Léleksimogatóan gyönyörű vers, én köszönöm, hogy olvashattam, nagyon sok szeretettel gratulálók kedves Zsigai Klára! :))

    VálaszTörlés
  6. "Mindig hittem, szeretet ringató álom,
    Fák ágainak karjából szétszórom e világon..."

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek versem olvasását, értékelését, tetszését, és gratulációjukat!

    VálaszTörlés