2012. augusztus 4., szombat

Mert Te jó vagy!























Jobbágy Károly:
 
Mert Te jó vagy!
 
Kik bántanak, nem ismernek téged
Nem tudják milyen is az igazi Éned.
Én szeretlek és tudom jó ember vagy,
Mert csak jó lehet az, ki a szívemben van.
 
Szép a lelked, csak rosszul bánnak vele,
Nem tesznek elég szeretetet bele.
Jó a szíved is, hisz úgy tud szeretni,
Csak az utat kell hozzá megkeresni.
 
Ha lelked és szíved valaki megtalálja,
Ő lehet a világ legboldogabb lánya.
Lám Én kerestem és tán rátaláltam,
Lehet megleltem a csodát a világban.
 
Rád leltem, el már nem menekülsz,
Nem kell senki más, csak Te egyedül!
Nevedet kiáltanám, hogy mindenki hallja,
Tudja meg a világ, kinek ölel majd karja.
 
Mert Te jó vagy, a legjobbak között,
Ki mást mond, ahhoz ne legyen közöd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése